.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقرار راهداران در محورهای برفگير مازندران
راهداران مازندرانی از عصر دیروز به صورت ویژه در همه محورهای برفگیر استان مستقر شدند.

به گزارش شمال نیوز:احمد آفرین محمدزاده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: با تلاش بی وقفه ایثارگران جاده ها در شرایط برفی و کولاک ازساعت 15 روز جمعه 29بهمن ماه تا ساعت 7 صبح روز شنبه 30 بهمن ماه عملیات راهداری زمستانی و برف روبی و نمک پاشی در همه محورهای استان انجام شده است .

 

وی افزود: پشتیبانی و هدایت گشت های راهداری برای عملیات راهداری در محورهای مواصلاتی استان مازندران توسط اعضای ستاد بحران با حضور معاون عمرانی استانداری صورت پذیرفت .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه اولويت اصلی اين اداره كل بازگشايی راه های شريانی و اصلی بود و محورهای فرعی و روستايی در اولويتهای بعدب قرار دارند،گفت : اين اداره كل اكيپ های ويژه ای را برای بازگشايی و برفروبی محورهای فرعی و روستايی استان در نظر گرفت كه به مناطق مختلف اعزام شدند.

آفرین محمدزاده از همه هموطنان که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند خواست با تجهیزات زمستانی مثل زنجیر چرخ و لباس های گرم اقدام به مسافرت کنند.

مركز مدیریت راههای استان مازندران نيز با دو شماره تلفن 141 (گويا ) 33322320 و همچنين سامانه پيام كوتاه 10000141 آماده پاسخ گويی به مسافران و مردم برای اطلاع از آخرين وضعيت راههای استان می باشد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.